miercuri, 1 februarie 2012

Amintiri din vacanţa de iarnă


Încă o vacanţă sfârşită

  Cu o lună în urmă, toţi oamenii încercau sa-şi stăpânească  bucuria sărbătorilor de iarnă. Fulgii nu ne încântaseră ca în ceilalţi ani, însă acest lucru nu ne-a împiedicat fericirea. A fost magic... îmi amintesc şi acum zâmbetul care îl aveam pe faţă zi de zi. Parcă doar ieri stăteam şi învârteam globurile din brad, bucurându-mă de căldură în prezenţa familiei mele. După perioada  Crăciunului, obişnuiesc a merge cu tata la patinoar. Aşa s-a întâmplat şi în acest an. Întorcându-ne acasă, începem pregătirile pentru „noaptea dintre ani”, pe care o petrecem alături de prieteni. 
Fiind o iubitoare a sporturilor de iarnă, nu puteam să renunţ la ski. Aşa că după revelion, am fost câteva zile la zăpadă, urmând să mă întorc acasă, dar nu înainte de a face o oprire la Băile Felix, unde m-am relaxat alături de părinţi cu bălăceală în apa termală. 
Cu o săptămână înainte de începerea şcolii, m-am întors acasă, începând să mă pregătesc de ceea ce va urma. Vacanţa mea s-a sfârşit cu un weekend fabulos cu zăpadă, plimbări lungi prin frigul de munte, bulgăreală şi oameni de zăpadă!

Publicat de Andra Popa


Vacanţa de iarnă

     După trecerea sărbătorilor de iarnă, care mi-au adus o bucurie „magică”, am fost de două ori la ski: la Arieşeni şi la Şureanu; pentru a mă bucura de frumuseţea zăpezii şi de „aventura” pe care ți-o oferă schiatul. În ambele locuri  peisajul a fost minunat; totul fiind acoperit de zăpada care sclipea, doar pădurile de brad de un verde victorios aminteau de existenţa naturii. Soarele parcă reflecta frumuseţea pârtiilor, iar norii creau adevărate acoperişuri munţilor, dăruindu-le schiorilor un minunat peisaj în timpul „cursei de adrenalină”.  M-am distrat de minune şi le recomand tuturor pasionaţilor de ski să încerce aceste două locuri impresionante.

Publicat de Haţegan Emanuela







                                             Vacanta de iarna from clasa VII A on Vimeo.