miercuri, 21 decembrie 2011

Ziua darului

O zi de iarnă la şcoală

 Astăzi este 21 decembrie, o zi frumoasă de iarnă. Încă de ieri noapte, fulgii de zăpadă ne-au încântat cu fragilitatea şi gingăşia lor. Dimineaţă, când ne-am trezit, toţi ne-am lipit nasurile de geamuri. Străzile şi casele erau acoperite de zăpadă. Dar surprizele nu s-au terminat aici. Când am venit la şcoală, toţi aveam în mână un pacheţel legat cu o fundă. Vom face schimb de cadouri alături de domnul nostru diriginte şi doamna profesoară de limba engleză. Spiritul Crăciunului a intrat deja în sufletele fiecăruia. Noi toţi, împreună cu profesorii noştri cei mai dragi, ne-am bucurat de darurile minunate oferite. Ne simţim bine, iar bradul din clasă încă stă verde încântându-ne. Acum, ziua de Crăciun ne poate aduce pacea în suflet. Lângă pomul împodobit, cu luminiţele jucăuşe şi cadourile de sub brad, ne vom aduce aminte de această zi petrecută alături de  persoane dragi din viaţa noastră. Noi dorim tuturor un Crăciun plin de iubire, pentru că este magic sa vedem că persoane dragi ţin la noi.

Publicat de Andra Popa


Ziua darului 

Se apropie Crăciunul, magia acestei sărbători ne cuprinde pe toţi. Ne gândim la bradul împodobit, la zăpadă, la familie, la ,,Moş Crăciun” şi la cadourile pe care el le aduce.
Cum noi suntem o mare familie ne-am gândit să fim ,,Moşi Crăciuni” şi să facem un cadou simbolic. Fiecare trebuia să cumpere un cadou, să-l împacheteze frumos şi să-l aducă la scoală. Aici, pe rând am tras bilete cu un nume al unui coleg din clasă, dăruindu-i acestuia cadoul pregătit de noi. Jocul a fost şi mai interesant cu participarea domnului diriginte si a profesoarei de engleză, Pleşa Simona. Ne-am simţit bine că am dăruit şi că am primit cadouri frumoase .
Am fost foarte bucuroşi să o vedem pe Antonia, colega noastră plecată în Franţa, care ne-a făcut o surpriză venind la scoală. Am povestit cu ea, am întrebat-o tot felul de curiozități de la şcoala în care ea învaţă acolo.
Tuturor ne-a fost dor de ea şi se pare că acum în preajma Crăciunului toată familia noastră s-a reunit!
Sperăm să vă bucuraţi şi voi de Crăciunul care se apropie aşa cum ne-am bucurat şi noi de această zi. Vă dorim tuturor: Sărbători fericite , alături de cei dragi!

Publicat de Andreea Monea